9 съвета за оптимизиране на работата ви с Gmail

9 съвета за оптимизиране на работата ви с Gmail
Препълнената поща е кошмар за продуктивността на компаниите и служителите, но има начини, по които можете да направите вашата работа с Gmail по-ефективна.

Искате ли да се отървете от множество имейли наведнъж? Или да избягате от ужаса да изпратите съобщение до всички наведнъж?

Благодарение на някои апликации за Chrome, облачни услуги и вградени функции да Google, Gmail ще можете да си отговорите на тези въпроси и да постигнете статуса на „липса на непрочетени входящи съобщения“.

Прочети още: 9 съвета за оптимизиране на работата ви с Gmail

Как да повишите концентрацията си?

Как да повишите концентрацията си?
Концентрацията изисква огромни количества усилие и време. Ако търсите да повишите нивото си на продуктивност или имате проблеми с краткотрайната памет, ще ви се наложи да използвате нови методи и техники за повишаване на нивото ви на концентриране.

Не очаквайте коренни промени в първите една или две седмици.

Прочети още: Как да повишите концентрацията си?

Как да се предпазим от кражби и влизане с взлом?

Как да се предпазим от кражби и влизане с взлом?
От автоматични ключалки до камери за наблюдение, това са само някои от начините да си осигурите сигурност на дома.

Има множество начини, по които да се предпазите и да не станете част от лошата статистика. Полицията препоръчва аларми за крадци и външно осветление за дома.

Прочети още: Как да се предпазим от кражби и влизане с взлом?

Учени разкриват тайната на щастието

Учени разкриват тайната на щастието
Кога за последно бяхте наистина щастливи?

Общоприето е да вярваме, че стремежът към по-успешна кариера, повече пари и добри лични взаимоотношения ще ни направи щастливи.

Оказва се обаче, че това е много вредно разбиране. Научният журналист Уенди Зукерман обясни наскоро тази идея в епизод от подкаст поредицата “Science VS”.

Прочети още: Учени разкриват тайната на щастието

Защо милиардерът Ричард Брансън никога не е имал офис?

Защо милиардерът Ричард Брансън никога не е имал офис?
„Има 5 основни места където съм работил неуморно ден и нощ през годините и ще забележите, че офисът не е един от тях“ пише Ричард Брансън в скорошна публикация на блога на авиолинии Virgin. „Никога не съм имал бюро, никога не съм работил от офис и със сигурност никога не съм спазвал работно време“.

Прочети още: Защо милиардерът Ричард Брансън никога не е имал офис?

Как да използвате Google

Как да използвате Google
Интернет търсачките са „гръбнака“ на ежедневната работа в уеб пространството, но знаете ли какви са скритите трикове и номера способни да подобрят вашите интернет търсения?

Разбира се ние също използвахме помощта на интернет търсачката за изготвянето на тази статия и можем да кажем, че следните съвети са ни бяха от голяма помощ

Ето няколко помощни средства, които ще ви помогнат и ще ви спестят време в ежедневната ви работа:

Прочети още: Как да използвате Google

3 съвета за взимане на решение от Нобелов лауреат

3 съвета за взимане на решение от Нобелов лауреат
Носителят на Нобелова награда за икономически науки, Даниел Кахнеман предлага дълбок анализ на процеса на взимане на решения в неговата книга „Thinking Fast, Thinking Slow“. Това е тема, по която хората рядко се замислят или вярват, че техният подход към взимането на комплекси решения е правилният.

Вашият бизнес е малко или много афектиран от всяко ваше решение. Ако не сте Нобелов лауреат или гений по рождение (ние също не сме), вашият процес на вземане на решение едва ли е най-добрият.

Прочети още: 3 съвета за взимане на решение от Нобелов лауреат

Реклама

Още съвети:

Представяме ви: