Четири урока, които всеки трябва да научи

 Четири урока, които всеки трябва да научи

В живота ни има време за правене на грешки, за поправянето им и за вършенето на нови. Но, ще трябва да се съобразите и с някои ключови моменти:

1. Осъзнайте, че не сте единствените с добри идеи.

На всеки може да му хрумне добра идея и повечето хора го знаят. За съжаление обаче мнозина смятат, че чуждите добри идеи влизат в директна конкуренция с техните. Състезателната ни натура в случая ни пречи да осъзнаем, че чуждите хрумвания може да се окажат в помощ на нашите собствени. Заслушайте се в това, което другите имат да кажат. Отделете малко време, за да изследвате и техните идеи, ще ви бъде от полза.

Прочети още: Четири урока, които всеки трябва да научи

Най-впечатляващите въпроси, които да зададете по време на интервю

Най-впечатляващите въпроси, които да зададете по време на интервю

Когато се срещат работодател и кандидат-служител, се оказва ,че интервютата за работа са всъщност двупосочна улица.

Мениджърът, отговорен за наемането на нови служители обикновено задава въпроси, с които да си изгради представа дали кандидатът притежава нужните качества за работата.

Прочети още: Най-впечатляващите въпроси, които да зададете по време на интервю

Два нестандартни подхода, с които да впечатлите шефа

Два нестандартни подхода, с които да впечатлите шефа

Има един сигурен начин да заблестите на работното място – ако вършите отлично своята работа. Но, освен това, има и много други начини да пожънете одобрение.

За някои се досещаме лесно, но за други – не.

Има два подхода, които са “out-of-the-box” или нестандартни и от просто добър служител, могат да ви превърнат в отличник.

Прочети още: Два нестандартни подхода, с които да впечатлите шефа

Как да станете ефективни комуникатори

Как да станете ефективни комуникатори

Ефективните умения за комуникация са фундаментални за успеха в много аспекти от живота. Много длъжности изискват добра комуникация и обикновено социално развитите хора, които имат добри комуникационни умения, поддържат по-добри взамимоотношения с колегите си. Ефективната комуникация е ключово умение и разбирайки я можем значително да подобрим живота си. Комуникацията е процес с вход и изход, т.е. включва както предаване на информация, така и приемане. Какво можем да направим, за да я подобрим?

Прочети още: Как да станете ефективни комуникатори

12 грешки, с които дамите саботират кариерата си

12 грешки, с които дамите саботират кариерата си

Множество статистики доказват, че жените смело навлизат в света на бизнеса, политиката, услугите, дори управлението. Дали обаче изкачването по кариерната стълба върви съвсем гладко и не се ли случва понякога те сами да пречат на собствения си растеж?

Авторът на бестселъра "Your Next Bold Move for Women" Уенди Капланд извежда на преден план редица грешки, които нежният пол допуска в кариерното си развитие.

Прочети още: 12 грешки, с които дамите саботират кариерата си

Как да стартирате бизнес за 10 дни

Как да стартирате бизнес за 10 дни

Решенията, които се вземат мигновено, може да се окажат толкова значими, колкото и дълго обмисляните. Работата с дни, седмици и месеци е важна, но ако човек знае какво иска, може да съкрати процеса значително.

Ето и план как да стартирате бизнес в рамките само на 10 дни:

Прочети още: Как да стартирате бизнес за 10 дни

Шоколадът - лек и удоволствие

Шоколадът - лек и удоволствие

Едно от хубавите удоволствие на този свят. Всеки един момент е по-сладък с парченце шоколад. Под чист шоколад се разбира шоколад, който съдържа минимум 60% какао и няма добавено никакво друго масло освен естественото какаово.

Прочети още: Шоколадът - лек и удоволствие

Реклама

Още съвети:

Представяме ви: