Психологическата война в офиса
- Детайли
- Написана от manifesto.bg

Истината за успеха в бизнеса, спорта или което и да е друго начинание е, че изисква да бъдете експерт мотиватор (манипулатор). С други думи – да играете политически игри.
Истината за успеха в бизнеса, спорта или което и да е друго начинание е, че изисква да бъдете експерт мотиватор (манипулатор). С други думи – да играете политически игри.
Всеки човек се стреми към успеха. Някои по-активно, други само мечтаят за богатство и лукс.
Задавали ли сте си въпроса, какво ще направите, след като вече сте спечелили милиони долари?
Повечето хора не правят планове за "след това". Милионерът Пол Сколарди споделя, че трябва да сме готови за момента, в който вече сме на върха.
Сколарди има опит от две десетилетия в сферата на корпоративните финанси. Той натрупва състоянието си чрез инвестиране на фондовите пазари.
Когато постига успеха, осъзнава, че работата му тепърва започва. Тогава стартира своя бизнес за обучение в сферата на борсовата търговия.
Прочети още: 4 неща, които трябва да направите, когато постигнете успеха
Създаването на он-лайн бизнес на стойност милиони долари бе невъзможно до преди 10 години, но с напредъка на технологиите това вече не е така.
Броят на милионерите през 2013г. бе 9,6 милиона, а за 2015г. той вече достигна 10,2 милиона.
Технологиите, ресурсите, менторството и информацията са вече лесно достъпни. Все по-лесно е да се постигне успеха. За съжаление, много от предприемачите няма да достигнат седем цифрения доход за тази година.
Защо? Това, което липсва е правилната информираност и постоянство, заедно с правилно изпълнение на задачите.
Прочети още: 5 грешки, които стоят между вас и първия милион
Без значение как изглеждат и колко са успели в живота, някой хора непрекъснато излъчват енергия и самоувереност.
Дори и най-негативните личности намират себе си влюбени в тях.
Тези хора са сърцето на компанията. Към тях се обръщаме, когато имаме нужда да споделим тревогите си.
Не можем да им се наситим. Непрекъснато се питаме - “Какво притежават те, което аз нямам”.
Разликата? Тяхното чувство за самоуважение идва отвътре.
Неустоимите хора не търсят признание. Те са достатъчно самоуверени да го намерят в себе си. Техните ежедневни навици поддържат този начин на мислене.
Ясно е на всеки, че чарът не е въпрос на късмет, а на усилие и труд. Нека разгледаме навиците на тези неустоими хора, за да можем да си послужим и ние с тях.
Съвременните маркетолози умело използват емоциите както от положителния, така и от отрицателния спектър. Всяко потребителско изживяване стимулира емоции. Факт, с който маркетолозите все повече се съобразяват. По този въпрос невронауката е категорична - хората взимат най-вече емоционални решения. Според Джефри Джеймс – редовен автор в онлайн секцията за маркетинг на американското списание Inc, всички решения за покупка произтичат от взаимодействието на следните шест емоции:
Както е добре известно, всеки един банкер тръпне в очакване на новите модни линии за работното място. Дали тази година дизайнерите ще изберат по-цветните гами за ризите и с колко сантиметра ще се промени дължината на ръкавелите?
Остава големият въпрос дали е подходящо да носим къси панталони по време на бизнес срещи.
Независимо дали става дума за лятна почивка или пътуване към работното място, времето, което прекарваме по пътищата, може да бъде стресиращо преживяване.
Проучване на социалната психология и пътната безопасност, проведено от Лондонското училище по икономика съвместно с производителя на гуми Goodyear, идентифицира седем различни начина, по които хората реагират при взаимодействие с други шофьори на пътя.
Чрез фокус групи и задълбочени интервюта с шофьори учените открили седем индивидуалности, които най-често се проявяват.