- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Добрите началници са честни със своите служители. Но дори и най-добрите, не ни казват абсолютно всичко.
Има три неща, които повечето шефове никога не биха споменали пред вас, а би трябвало:
Прочети още: 3 неща, които вашият шеф ще премълчи
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Много преди децата да се сблъскат с финансовата грамотност в училище, те се учат от уроците на своите родители и тези уроци, добри или лоши могат да останат с тях дълго време.
Миналата година, 28 процента от възрастните споделили пред Националната фондация за кредитно консултиране, че са придобили основните си знания от своите родители. Според изследване направено миналия месец от T. Rowe Price , 65% от децата на възраст между 8 и 14 казват, че научават повече за парите от техните родители, отколкото в училище.
Прочети още: Лошите финансови завети на родителите
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
В живота ни има време за правене на грешки, за поправянето им и за вършенето на нови. Но, ще трябва да се съобразите и с някои ключови моменти:
1. Осъзнайте, че не сте единствените с добри идеи.
На всеки може да му хрумне добра идея и повечето хора го знаят. За съжаление обаче мнозина смятат, че чуждите добри идеи влизат в директна конкуренция с техните. Състезателната ни натура в случая ни пречи да осъзнаем, че чуждите хрумвания може да се окажат в помощ на нашите собствени. Заслушайте се в това, което другите имат да кажат. Отделете малко време, за да изследвате и техните идеи, ще ви бъде от полза.
Прочети още: Четири урока, които всеки трябва да научи
- Детайли
- Написана от b2b Media
Когато се срещат работодател и кандидат-служител, се оказва ,че интервютата за работа са всъщност двупосочна улица.
Мениджърът, отговорен за наемането на нови служители обикновено задава въпроси, с които да си изгради представа дали кандидатът притежава нужните качества за работата.
Прочети още: Най-впечатляващите въпроси, които да зададете по време на интервю
- Детайли
- Написана от b2b Media
Има един сигурен начин да заблестите на работното място – ако вършите отлично своята работа. Но, освен това, има и много други начини да пожънете одобрение.
За някои се досещаме лесно, но за други – не.
Има два подхода, които са “out-of-the-box” или нестандартни и от просто добър служител, могат да ви превърнат в отличник.
Прочети още: Два нестандартни подхода, с които да впечатлите шефа
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Множество статистики доказват, че жените смело навлизат в света на бизнеса, политиката, услугите, дори управлението. Дали обаче изкачването по кариерната стълба върви съвсем гладко и не се ли случва понякога те сами да пречат на собствения си растеж?
Авторът на бестселъра "Your Next Bold Move for Women" Уенди Капланд извежда на преден план редица грешки, които нежният пол допуска в кариерното си развитие.
Прочети още: 12 грешки, с които дамите саботират кариерата си