- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Създаването на он-лайн бизнес на стойност милиони долари бе невъзможно до преди 10 години, но с напредъка на технологиите това вече не е така.
Броят на милионерите през 2013г. бе 9,6 милиона, а за 2015г. той вече достигна 10,2 милиона.
Технологиите, ресурсите, менторството и информацията са вече лесно достъпни. Все по-лесно е да се постигне успеха. За съжаление, много от предприемачите няма да достигнат седем цифрения доход за тази година.
Защо? Това, което липсва е правилната информираност и постоянство, заедно с правилно изпълнение на задачите.
Прочети още: 5 грешки, които стоят между вас и първия милион
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Без значение как изглеждат и колко са успели в живота, някой хора непрекъснато излъчват енергия и самоувереност.
Дори и най-негативните личности намират себе си влюбени в тях.
Тези хора са сърцето на компанията. Към тях се обръщаме, когато имаме нужда да споделим тревогите си.
Не можем да им се наситим. Непрекъснато се питаме - “Какво притежават те, което аз нямам”.
Разликата? Тяхното чувство за самоуважение идва отвътре.
Неустоимите хора не търсят признание. Те са достатъчно самоуверени да го намерят в себе си. Техните ежедневни навици поддържат този начин на мислене.
Ясно е на всеки, че чарът не е въпрос на късмет, а на усилие и труд. Нека разгледаме навиците на тези неустоими хора, за да можем да си послужим и ние с тях.
Прочети още: 11 черти на най-неустоимите хора
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Съвременните маркетолози умело използват емоциите както от положителния, така и от отрицателния спектър. Всяко потребителско изживяване стимулира емоции. Факт, с който маркетолозите все повече се съобразяват. По този въпрос невронауката е категорична - хората взимат най-вече емоционални решения. Според Джефри Джеймс – редовен автор в онлайн секцията за маркетинг на американското списание Inc, всички решения за покупка произтичат от взаимодействието на следните шест емоции:
Прочети още: Емоционалният маркетинг на гребена на вълната
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Както е добре известно, всеки един банкер тръпне в очакване на новите модни линии за работното място. Дали тази година дизайнерите ще изберат по-цветните гами за ризите и с колко сантиметра ще се промени дължината на ръкавелите?
Остава големият въпрос дали е подходящо да носим къси панталони по време на бизнес срещи.
Прочети още: Нови модни тенденции за банкерите
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Независимо дали става дума за лятна почивка или пътуване към работното място, времето, което прекарваме по пътищата, може да бъде стресиращо преживяване.
Проучване на социалната психология и пътната безопасност, проведено от Лондонското училище по икономика съвместно с производителя на гуми Goodyear, идентифицира седем различни начина, по които хората реагират при взаимодействие с други шофьори на пътя.
Чрез фокус групи и задълбочени интервюта с шофьори учените открили седем индивидуалности, които най-често се проявяват.
Прочети още: Проучване разкрива седем различни типа шофьори
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Имейли – обичайте или ги мразете, но каквото и да чувствате, те няма да си отидат, особено на работното място. Бизнес имейлите са 55 процента от всички имейли, които се пращат дневно по света. Това е средно по 121 имейла изпратели и получени на ден от всеки един от нас.
С толкова много електронни съобщения циркулиращи в мрежата, не е чудно, че често се правят грешки. От загадъчно написани заглавия на съобщението до неподходяща употреба на емотикони, повечето служители имат много да научат за усвояване на перфектния имейл.
Прочети още: Как да напишем перфектния имейл?
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Кои са задължителните секции от вашето CV – “Опит”, “Образование”, “Допълнителна информация” и може би така любимото на работодателя “Други”. С тези графи се изчерпва всичко, което имате да разкажете за себе си... А дали е така?
Ако във вашето резюме липсва графата “Умения”, то вие изпускате златната възможност да покажете на какво наистина сте способни.
Всъщност, това е най-бързият начин да покажете на новия си работодател, че имате нужните способности за да овладеете позицията още от първия работен ден.
В тази статия ще дадем напътствия как успешно да организирате и представите вашите умения.
Прочети още: Какво изпускате във вашето CV?