- Детайли
- Написана от b2b Media
Има един сигурен начин да заблестите на работното място – ако вършите отлично своята работа. Но, освен това, има и много други начини да пожънете одобрение.
За някои се досещаме лесно, но за други – не.
Има два подхода, които са “out-of-the-box” или нестандартни и от просто добър служител, могат да ви превърнат в отличник.
Прочети още: Два нестандартни подхода, с които да впечатлите шефа
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Ефективните умения за комуникация са фундаментални за успеха в много аспекти от живота. Много длъжности изискват добра комуникация и обикновено социално развитите хора, които имат добри комуникационни умения, поддържат по-добри взамимоотношения с колегите си. Ефективната комуникация е ключово умение и разбирайки я можем значително да подобрим живота си. Комуникацията е процес с вход и изход, т.е. включва както предаване на информация, така и приемане. Какво можем да направим, за да я подобрим?
Прочети още: Как да станете ефективни комуникатори
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Множество статистики доказват, че жените смело навлизат в света на бизнеса, политиката, услугите, дори управлението. Дали обаче изкачването по кариерната стълба върви съвсем гладко и не се ли случва понякога те сами да пречат на собствения си растеж?
Авторът на бестселъра "Your Next Bold Move for Women" Уенди Капланд извежда на преден план редица грешки, които нежният пол допуска в кариерното си развитие.
Прочети още: 12 грешки, с които дамите саботират кариерата си
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Решенията, които се вземат мигновено, може да се окажат толкова значими, колкото и дълго обмисляните. Работата с дни, седмици и месеци е важна, но ако човек знае какво иска, може да съкрати процеса значително.
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
1) Познавайте тънкостите в работата си
Повечето неща, които са ви казвали и са ви съветвали, за да намалите стреса, не работят. Скорошно проучване сочи, че най-разпространените стратегии в тази сфера не са оказали кой знае какъв ефект. Така например, 16 процента от анкетираните споделят, че под стрес хапват повече, но това не оказва положителен ефект. Установено е, че дамите по-често прибягват до шоколада, когато се увеличи напрежението в работата, но като цяло това не оправя настроението им.
Прочети още: 3 стъпки, с които да намалите стреса на работното място
- Детайли
- Написана от manifesto.bg
Когато сме особено гладни, имаме лошия навик да се вмъкваме в първия попаднал ни ресторант. В редки случаи може да се натъкнем на неочаквано приятна изненада, но в повечето - рискуваме много.
Хората от ресторантьорския бизнес не винаги са истински професионалисти и често това ни води към разочарование. Има обаче, три сигурни белега, чрез които да познаете в какво заведение сте попаднали.
Прочети още: 3 сигурни белега, че сте попаднали на лош ресторант